úterý 24. ledna 2017

Teď už si nemusíte podkládat kola kapesníkem, v InterPanteru se již neodřou

V loňském roce byly postupně na trať mezi Prahou a Brnem nasazovány nové jednotky InterPanter, které mají mimo jiné i dostatek místa pro cestující s jízdním kolem, nicméně věšáky měly jednu pro mě podstatnou vadu, odíraly ráfky kol, řešil jsem to podložením balíčkem kapesníků.

V červenci jsem tedy napsal podnět, neříjekme tomu stížnost, a už koncem roku jsem si všiml nápravy podle mého návrhu. Článek píšu ať teď, protože se skutečně domnívám, že nápravou prošly všechny jednotky InterPanterů.

Musím České dráhy pochválit.

Celou komunikaci s ČD a fotografie přikládám.





25.7.2016

Dobrý den, obracím se na Vás se záležitostí, kterou řeším několikrát měsíčně.

Nové InterPantery nasazované mezi Prahou a Brnem, já konkrétně cestuji mezi Svitavami a Brnem, mají sice dost prostoru na kola, nicméně ty "věšáky", které byly ve starých soupravách jsou lepší v tom, že neodřou kola. V InterPanteru jde vždycky kov na kov a já to pak řeším kapesníkem viz foto. Domnívám se, že to není jen problém InterPanterů.

Když např. jedno samostatné zapletené kolo stojí u silničních kol cca 5.000 a více tak je to věc k zamyšlení a natáhnout na věšáky kus hadice asi nebude úplně estetické, nicméně praktické a 100% funkční.

Děkuji za odpověď.
Roman Pittner


25.7.2016

Vážený zákazníku,

posíláme k vyjádření vyšším orgánům GŘ.

S pozdravem

Pokorný Michal
Kontaktní centrum ČD, a.s.


1.8.2016

Vážený pane Pittnere,
děkuji za Vaši připomínku týkající se držáků jízdních kol. Prověříme navrhované provedení jednoduché úpravy kontaktní plochy držák - ráfek kola a podle možnosti postupně zrealizujeme.

S pozdravem

Sedláček Radek
Generální ředitelství ČD,a.s.
Odbor kolejových vozidel, Praha


Před podáním podnětu

 
V současné době

Žádné komentáře: